Industrial Engineering Board


سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی (چهارشنبه و پنج‌شنبه)

ساختار برنامه‌ی سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی که در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه (دوم و سوم بهمن‌ماه) در تهران برگزار خواهد شد، از سوی دبیرخانه‌ی کنفرانس اعلام شد.

ارائه‌ی مطالب کاربردی در قالب مقالات برگزیده، کارگاه آموزشی، سمینار، سخنرانی و موردکاوی (تجارب مدیریتی)، بهره‌ی کافی را به مخاطبین از مطالب و مسائل روز بازاریابی خواهد رساند و آنان ضمن یادگیری و کسب مهارت‌های بازاریابی و فروش، با فعالان جامعه‌ی بازاریابی ایران به تعامل خواهند پرداخت. (دو میزگرد نیز در کنفرانس پیش‌بینی شده است.)

برگزاری کنفرانس در سالن‌های موازی به علاقمندان آموختن دانش بازاریابی و آگاهی از تجارب عملی شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که برنامه‌ی مورد علاقه‌ی خود را انتخاب و در آن شرکت نمایند. (افتتاحیه ساعت هشت و نیم روز چهارشنبه (دوم بهمن) خواهد بود.)

 

روز اول

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم

سالن یک

افتتاحیه و میزگرد

سخنرانی

سخنرانی

سخنرانی

سالن دو

کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی

ارائه‌ی تجربه

سالن سه

ارائه‌ی تجربه

کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی

سالن چهار

ارائه‌ی مقاله

ارائه‌ی مقاله

کارگاه آموزشی

 

روز دوم

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم

سالن یک

سخنرانی

میزگرد

سخنرانی

سخنرانی

سالن دو

کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی

سالن سه

ارائه‌ی مقاله

ارائه‌ی مقاله

کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی

 

 

-----

- کارگاه‌ها و سخنرانی‌های irmmc2009

- مقالات و تجارب مدیریتی irmmc2009

- سخنرانان بین‌المللی irmmc2009


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع

کارگاه‌ها و سخنرانی‌های سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی

11 کارگاه آموزشی با مطالب کاربردی و متمرکز بر مسائل شرکت‌های ایرانی توسط مدرسین مسلط بر مسائل علمی و دارای سابقه‌ی تجربی در سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی برگزار خواهد شد.

در سالن اصلی (سالن یک) صاحب‌نظران دانشگاهی و حرفه‌ای برای مدیران و کارشناسان به ارائه‌ی 18 سخنرانی می‌پردازند که چهار سخنران بین‌المللی در میان آنها حضور دارند. (افتتاحیه کنفرانس صبح روز دوم بهمن‌ماه خواهد بود.)

 

روز اول

سخنرانی‌ها (سالن یک)

کارگاه‌های آموزشی (سالن دو)

- مدیریت مشتریان خاموش

- انحراف از الفبای بازاریابی

- Systematic Innovative Thinking for M.

استراتژی‌های توزیع کالاهای مصرفی

- Role of Marketing After Gov. Policy ...

- به سوی بازاریابی استراتژیک

- دو بال موفقیت: خصوصی‌سازی .. و بازاریابی ..

- Mobile Marketing

مدیریت حضور در نمایشگاه

روندهای تکامل ابزاری برای پیش‌بینی غیرقابل پیش‌بینی‌ها (سالن سه)

- Demand Forecasting ...(Video Conference)

- Balancing the Rights ... (Accepted Paper)

- An Application of Choice Decision ... (AP)

استراتژی‌های بازاریابی (سالن سه)

بازاریابی و فروش صنعتی (سالن چهار)

روز دوم

- تبلیغات شفاهی، واقعیت پنهان

- Media in the Middle East

- تبلیغات اثربخش برای توسعه‌ی E-Businesses

مدیریت خرید و سفارشات خارجی

میزگرد شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای بازار عراق

مهندسی فروش

- تاثیر قیمت بر زنجیره‌ی تامین

- هژمونی مدل‌های بازاریابی در مدیریت بازاریابی

- اخلاق در کسب و کار

TRIZ for Business & Management

تکنیک‌های فرصت‌یابی در بازار (سالن سه)

- Private Labels (Video Conference)

- بازاریابی بین‌المللی در فضای کسب و کار امروز

اصول ارتباطات و تشریفات برای مدیران بازاریابی و فروش

استراتژی تبلیغات برای خدمات (سالن سه)

 

 

-----

- برنامه‌ی irmmc2009

- مقالات و تجارب مدیریتی irmmc2009

- سخنرانان بین‌المللی irmmc2009


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع

مقالات و تجارب مدیریتی سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی

17 مقاله در بخش ارائه‌ی شفاهی (سالن چهار و سه) سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی ارائه می‌شود که مقالات برتر در صورت کسب معیارهای پژوهشی در مجله‌ی علمی- پژوهشی علوم مدیریت به چاپ خواهند رسید. (240 مقاله به دبیرخانه ارسال شده است که 60 مقاله نیز در بخش ارائه‌ی پوستری پذیرفته شده است)

آشنایی مستقیم با روش‌های و رویکردهای شرکت‌ها در عرصه‌ی بازاریابی از آموزنده‌ترین قالب‌های آموزشی برای مدیران شرکت‌های دیگر بوده است که دبیرخانه‌ی کنفرانس در این جهت تلاش نموده است.

 

روز اول- سالن چهار

بخش دو

بخش سوم

- شناسایی سبک‌های خرید خانم‌های ایرانی در ارتباط با کالاهای آرایشی و بهداشتی

- Application of GIS in Marketing of Tourism, Case Study Iran & Nigeria

- ارائه‌ی مدلی جهت بررسی رابطه‌ی بین منافع مصرف‌کننده، رضایت و وفاداری مشتریان نسبت به مارک‌های فروشگاهی شرکت هاکوپیان

- ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر انتخاب استراتژی استانداردسازی یا تعدیل در شرکت‌های بین‌المللی خارجی (MNC’s) در ایران

- A Disaggregate Choice Model for Iranian Customer Car Selection, a Behavioral Perspective

- بررسـی تاثیر عوامل محیطی غیرقابل کنترل و قابل کنترل بر فراینـد تصمیم‌گیری خریداران صادراتی محصولات فـولادی

- Reference Model for the Adoption of Online Shopping for Iran

- مدل تعیین اندازه‌ی بازار خودروهای تجاری و استراتژی توسعه‌ی بازار در ایران

- A Model for Successful Presence of Iranian SMEs in International Markets

روز دوم- سالن سه

بخش اول

بخش دوم

- بخش‌بندی هدفمند مشتریان خودروهای سواری با استفاده از داده‌کاوی (موردکاوی شرکت ایران‌خودرو)

- شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف‌کننده‌ی ایرانی در خصوص خرید به صورت اینترنتی و شبه‌اینترنتی

- کاربرد تئوری محدودیت‌ها (TOC) در فروش موثر در حوزه‌ی بازاریابی صنعتی

- بررسی منابع مختلف ارزش نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف‌کنندگان

- بکارگیری چارچوب مفهومی بومی توسط TOPSIS برای انتخاب اعضای کانال بازاریابی

- طبقه‌بندی مصرف‌کنندگان بر اساس الگوهای وفاداری به نام و نشان تجاری

- توسعه‌ی چارچوب بومی بخش‌بندی بازار توریسم کشور با تمرکز بر روش‌های داده‌محور

- بررسی تمایلات ملیت‌گرایی مصرف‌کنندگان در ارتباط با کالاهای مصرفی

 

 

-----

- برنامه‌ی irmmc2009

- کارگاه و سخنرانی‌های irmmc2009

- سخنرانان بین‌المللی irmmc2009


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع

سخنرانان بین‌المللی سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی

در سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی، چهار استاد دانشگاه‌های معتبر در حوزه‌ی علوم بازاریابی حضور خواهند داشت و به ارائه‌ی سخنرانی و کارگاه آموزشی خواهند پرداخت. (دو نفر از طریق ویدئو کنفرانس)

 

روز اول

سالن یک- بخش دوم

Valeri Souchkov

Systematic Innovative Thinking for Marketing

سالن یک- بخش چهارم

J.Scott.Armstrang

Demand Forecasting using Evidence-based Principles (Video Conference)

روز دوم

سالن یک- بخش اول

Elie Aoun

Media in the Middle East

سالن دو- بخش سوم

Valeri Souchkov

TRIZ and Systematic Innovation for Business and Management

سالن یک- بخش چهارم

Jan-Benedict Steenkamp

Private Labels (Video Conference)

 

آشنایی با سخنرانان بین‌المللی

Valeri Souchkov

- مدرس و مشاور نوآوری نظام‌یافته و خلاقیت

- متمرکز بر نوآوری و شناخت فرصت‌های بازار

- مشاور و مدرس در LG, GE, Philips, Siemens

- برگزاری بهترین دوره‌ی آموزشی سال 2000 مرکز آموزش LG

J.Scott.Armstrang

- استاد دانشکده‌ی بازاریابی دانشگاه پنسیلوانیا

- دکتری بازاریابی از دانشگاه MIT

- پرفسور برتر بازاریابی در 1989 به انتخاب دانشگاه مریلند

- فعالیت پژوهشی و حرفه‌ای در زمینه‌ی پیش‌بینی در حوزه‌ی بازار

Elie Aoun

مدیر بخش خاورمیانه‌ای Ipsos Media CT

Jan-Benedict E.M. Steenkamp

- استاد و رییس بخش بازاریابی دانشگاه کالیفرنیای شمالی

- دکترای بازاریابی از دانشگاه واشنگتن

- مدیرعامل شرکت AiMark

- مشاورJohnson & Jahnson, Procter & Gamble, Kraft, Unilever, Reckitt, Zurich

 

-----

- برنامه‌ی irmmc2009

- کارگاه و سخنرانی‌های irmmc2009

- مقالات و تجارب مدیریتی irmmc2009


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع

مجموعه کارگاه‌های مدیریت نگهداری و تعمیرات (اسفندماه)

چهار کارگاه آموزشی مدیریت نگهداری و تعمیرات در نیمه‌ی اول اسفندماه توسط گروه پژوهشی- صنعتی آریانا برگزار خواهد شد.

بهبود عملکرد مدیریت دارایی‌های فیزیکی (نگهداری و تعمیرات) با توجه به اختصاص درصد قابل توجهی از کل هزینه‌های عملیاتی، اثر قابل ملاحظه‌ای بر کاهش هزینه، افزایش بهره‌وری و در نتیجه سودآوری واحدهای صنعتی خواهد داشت.

طرح‌ریزی این کارگاه‌ها حاصل نظرسنجی به عمل‌آمده در سطح سازمان‌ها، بنگاه‌ها و واحدهای صنعتی انجام شده است و حضور مخاطبین مرتبط در کارگاه‌ها جهت دست‌یابی به چارچوب مناسب مدیریت نگهداری و تعمیرات در ایران توصیه می‌شود. هر کارگاه با مثال‌ها و تجارب عملی متعدد کسب‌شده همراه خواهد بود و نسخه‌ی آموزشی و نحوه‌ی کار با چندین نرم‌افزار در اختیار قرار می‌گیرد.

اساتید این کارگاه‌ها دکتر علی زواشکیانی از دانشگاه تورنتو کانادا (پایگاه طراز اول نگهداری و تعمیرات در جهان) و دکتر احمد عرب شمالی می‌باشند که شرکت‌کنندگان در هر یک از کارگاه‌ها، گواهی‌نامه‌ی پژوهشکده‌ی کیان با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت خواهند کرد.

علاقمندان جهت ثبت نام (ظرفیت: 35 نفر) و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند از کانال‌های ارتباطی زیر استفاده نمایند:

تلفن: 88342900، فکس: 88836410، پست الکترونیکی: info@aryanagroup.com

 

عنوان کارگاه (جزییات)

تاریخ برگزاری

(اسفند)

هزینه

(هزار ریال)

مدرس

تکنیک‌های کاربردی موثر برای پیاده‌سازی بهینه‌ی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و پیشگویانه

سوم تا پنجم

(اول هفته)

4150

دکتر علی زواشکیانی

(مدیر آموزش

C-MORE)

بهینه‌سازی هزینه‌ی چرخه‌ی عمر تجهیزات و ماشین‌آلات

14 و 15

2650

مدیریت نگهداری و تعمیرات برای مدیران ارشد سازمان (کسب مزیت رقابتی از طریق سرآمدی در نگهداری و تعمیرات)

17 (شنبه)

1450

اصول و مبانی مدیریت نگهداری و تعمیرات (رویکردی به سیستم‌های نگهداری و تعمیرات برنامه‌ریزی شده)

18 و 19

1950

دکتر احمد عرب‌شمالی

10 درصد تخفیف برای ثبت نام در بیش از دو کارگاه یا ثبت نام گروه‌های 5 نفره


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع

مجموعه دوره‌های تخصصی مدیریت و اجرای پروژه‌ها (بهمن‌ماه)

پنج دوره‌ی تخصصی مدیریت و اجرای پروژه‌ها در چهار هفته‌ی متوالی در بهمن‌ماه (روزهای آخر هفته‌) توسط موسسه‌ی مدیریت پروژه‌ی آریانا برگزار خواهد شد.

معرفی اصول و مفاهیم اصلی مدیریت پروژه در قالب استانداردهای آن جهت توسعه‌ی توانمندی‌های نیروی انسانی شاغل در پروژه‌ها پاسخگوی توجه جامعه‌ی مهندسی به علم مدیریت پروژه با توجه به رشد و گسترش اجرای پروژه‌های مختلف در کشور خواهد بود.

شرکت‌کنندگان در هر یک از دوره‌ها، گواهی‌نامه‌ی دبیرخانه‌ی کنفرانس بین‌المللی مدیریت پروژه با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت خواهند کرد.

علاقمندان جهت ثبت نام (مهلت تا 15 روز قبل از شروع هر دوره) و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند از کانال‌های ارتباطی زیر استفاده نمایند:

تلفن: 12-88342908، فکس: 88342913، پست الکترونیکی: apmi@aryanagroup.com

 

عنوان دوره (سرفصل دوره‌ها)

استاد دوره

(آشنایی بیشتر)

تاریخ برگزاری

(بهمن‌ماه)

هزینه

(هزار ریال)

مدیریت مهندسی ارزش در پروژه‌ها (سطح 1 و 2)

دکتر داوود رضا عرب

10 و 11

1950

ارزیابی اقتصادی پروژه‌ها

مهندس آزادنیا (PMP)

10 و 11

1950

نرم‌افزار COMFAR III جهت ارزیابی اقتصادی پروژه‌ها

مهندس سعیدی (PMP)

17 و 18

1950

مدیریت پروژه براساس استاندارد PMBOK

جمعی از اساتید (5 استاد)

28 بهمن تا دوم اسفند

4850

اصول پیاده‌سازی و استقرار دفتر مدیریت پروژه (PMO)

مهندس میرهادی

سوم اسفند

1100


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع

کارگاه مدیریت پروژه برمبنای ارزش کسب‌شده (دوم تا چهارم بهمن)

کارگاه مدیریت پروژه برمبنای ارزش کسب‌شده در 3 روز آخر هفته، دوم تا چهارم بهمن‌ماه توسط موسسه‌ی مدیریت پروژه‌ی آریانا در تهران برگزار خواهد شد.

مدیریت ارزش کسب‌شده، روشی سیستماتیک برای یکپارچه‌سازی و اندازه‌گیری هزینه، زمان‌بندی و محدوده در یک پروژه و یا یک فعالیت است تا از پراکندگی و عدم تمرکز موثر اطلاعات جلوگیری شود و مدیر پروژه به سمت تصمیم‌گیری‌های درست هدایت شود.

مدرس کارگاه، مهندس علی واحدی (PMP)، مولف کتاب مدیریت پروژه با سیستم مدیریت ارزش کسب‌شده می‌باشد که افراد دارای مدرک کارشناسی و آشنا با مفاهیم اولیه‌ی مدیریت پروژه را با اصول و مفاهیم EVMS، تکنیک‌های EV و نحوه‌ی استفاده از آنها در پروژه‌ها آشنا می‌کند.

هزینه‌ی کارگاه، 295 هزار تومان می‌باشد که شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه‌ی دبیرخانه‌ی کنفرانس بین‌المللی مدیریت پروژه با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت خواهند کرد.

علاقمندان جهت ثبت نام (مهلت: 25 دی‌ماه) و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند از کانال‌های ارتباطی زیر استفاده نمایند:

تلفن: 12-88342908، فکس: 88342913، پست الکترونیکی: apmi@aryanagroup.com

 

سرفصل‌های کارگاه (جزییات)

- تاریخچه و دلایل استفاده از EVPM

- ساختار شکست کار (WBS)

- ساختار شکست سازمانی (OBS)

- زمان‌بندی پروژه

- بودجه‌بندی پروژه

- برنامه‌ریزی تفصیلی و ایجاد مبنا

- حسابداری پروژه

- نظارت بر پروژه

- پیش‌بینی نتایج پایانی پروژه

- کنترل تغییرات و نگهداری مبنا

- وضعیت فعلی پروژه از نظر هزینه و زمان‌بندی چیست؟

- آیا پروژه جلوتر و یا عقب‌تر از زمان‌بندی است؟

- آیا پروژه در وضعیت اضافه‌هزینه و یا کاهش هزینه است؟

- ضریب عملکرد هزینه و ضریب عملکرد زمان‌بندی پروژه چه میزان است؟

- درصد عملکرد کلی پروژه چه میزان است؟

- با چه ضریب کارایی وقت‌مان را در پروژه صرف می‌کنیم؟

- به طور محتمل پروژه چه زمانی خاتمه می‌یابد؟

- به طور محتمل هزینه‌ی پایانی پروژه چه مقدار خواهد بود؟

- ....

مدیریت ارزش کسب‌شده می‌تواند نقش عمده‌ای در پاسخ‌گویی به بسیاری از سوالات مهم و حیاتی مدیریت داشته باشد:


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع