Industrial Engineering Board


کارگاه آموزشی مدیریت و اجرای پروژه‌های EPC (چهار روز)

کارگاه مدیریت و اجرای پروژه‌های EPC به مدت چهار روز از 13 الی 16 اسفندماه (سه‌شنبه تا جمعه) توسط موسسه‌ی مدیریت پروژه‌ی آریانا برگزار خواهد شد.

در روش EPC پیمانکاری موفق است که خدمات مهندسی و تدارکات کالا را به گونه‌ای کنترل کند که ضمن حفظ استانداردهای مورد اشاره در قرارداد، هزینه‌های اضافی در تدارکات کالا را به حداقل رساند. پرریسک‌ترین و چالشی‌ترین بخش این روش، تامین و تدارکات کالا و خدمات می‌باشد که جهت ایجاد هماهنگی موازی و تکمیل موفقیت‌آمیز پروژه‌ی EPC، مدیریت نیاز به استفاده از تکنیک‌های کاربردی مدیریت پروژه و بکارگیری ارگان‌های دارای تجربه‌ی مدیریت و کنترل پروژه دارد. امتیازات روش EPC، آن را با روند رو به رشدی در ایران مواجه کرده است.

هزینه‌ی این کارگاه 390 هزار تومان می‌باشد و به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه‌ی معتبر دبیرخانه‌ی کنفرانس بین‌المللی مدیریت پروژه با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا خواهد شد.

علاقمندان به ثبت نام در کارگاه (مهلت تا زمان تکمیل ظرفیت) و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند از کانال‌های ارتباطی زیر استفاده نمایند:

تلفن: 9-۸۸۳۴۲۹۰۸، فکس: ۸۸۳۴۲۹۱۳، پست الکترونیکی: apmi@aryanagroup.com

 

سرفصل‌های کارگاه (جزییات)

 

1- معرفی و آشنایی اجمالی با انواع قراردادها در پروژههای صنعتی

2- بررسی انواع ساختارهای سازمانی برای اجرای پروژه‌های صنعتی

3- مفهوم قابل اجرا بودن و نقش آن در بررسی و صحه‌گذاری اسناد FEED

4- مفهوم بررسی و تایید مدارک دریافتی در هنگام مناقصه و شرح وظایف کارفرما و پیمانکار در این فاز

5- آشنایی با فازهای مدیریت پروژه

6- مفهوم برنامه‌ی اجرایی پروژه و مفاد پیشنهادی آن

7- نحوه و شیوه‌ی برگزاری مناقصات پروژه‌های صنعتی

8- اطلاعات متداول و لازم که می‌بایست فی‌مابین کارفرما و پیمانکار تبادل گردد.

9- شرح وظایف مدیران پروژه در هنگام دریافت و بررسی اسناد قراردادی

10- شرح وظایف تیم مدیریت پروژه در فاز برنامه‌ریزی

11- مروری بر برنامه‌ریزی مهندسی، تدارکات و اجرا در پروژه‌های EPC

12- مفهوم تغییر و وظایف تیم مدیریت پروژه در ارتباط با مدیریت آن

13- نحوه‌ی تنظیم قراردادهای EPC و مسائل حقوقی آن

14- شرایط عمومی و خصوصی پیمان EPC

15- مقایسه‌ی قراردادهای EPC صنعتی، طرح و ساخت عمرانی

16- بررسی اجمالی اقسام قراردادهای EPC بازخوردی

مدرسین کارگاه

 

دکتر محمدحسین صبحیه

- دکترای مدیریت پروژه و ساخت

- موسس و رییس هیات مدیره‌ی انجمن مدیریت پروژه‌ی ایران

- ارزیاب بین‌المللی جایزه‌ی مدیریت پروژه‌ی IPMA

 

مهندس غلامرضا صفاکیش (PMP)

- کارشناس ارشد مهندسی الکترونیک

- مدیرعامل شرکت داتیس، مشاور و مدیر پروژه به مدت 12 سال در شرکت‌های مهندسان مشاور سازه، سازه‌های آلومینیومی ایستاد، مهندسان مشاور ناموران و ...

 

دکتر مجید پرچمی (PMP)

- دکترای مدیریت ساخت

- مدیر پروژه در شرکت مهاب‌قدس

- مسوول رسیدگی پیمان و کنترل پروژه‌ی شرکت پیمان‌صنعت

- سرپرست کنترل پروژه و دفتر فنی نظارت قرب غدیر، خاتم‌النبیا و ...

- مدیر طرح تهیه‌ی ضوابط مختلف حقوقی پیمانکاری برای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

 

مهندس حسن میرزایی (PMP)

- کارشناس مهندسی شیمی

- مدیریت و فعالیت در پروژه‌های مختلف به مدت بیش از 17 سال در شرکت‌های مهندسان مشاور سازه، خاتم‌الانبیا، OIEC، چگالش، سازمان صنایع ملی ایران، شرکت جهاد و توسعه‌ی سیلوها و ...


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع

دوره‌ی جامع مدیریت بازاریابی حرفه‌ای (سطح یک- ده هفته)

دوره‌ی جامع مدیریت بازاریابی حرفه‌ای به صورت یک ترم آموزشی به مدت ده هفته (هفته‌ای 8 ساعت) از نیمه‌ی اسفندماه توسط گروه پژوهشی- صنعتی آریانا با همکاری گروه سیگما برگزار خواهد شد و دانش‌پژوهان با موضوعات اصلی مدیریت بازاریابی آشنا خواهند شد.

در شرایط رکود و بحران اقتصاد جهانی، بازاریابی با تمام زیرمجموعه‌هایش (برنامه‌ی بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، تبلیغات، فروش و ...) به ابزار قدرتمند رقابت تبدیل شده است که بازاریابان و فروشندگان حرفه‌ای و نیز متفکران بازاریابی می‌توانند قابلیت‌ها و شایستگی‌های خود را جهت مشکل‌گشایی و کاهش بحران نشان دهند.

طراحی این دوره به گونه‌ای است که اطلاعات ارزشمند در خصوص مدیریت بازاریابی را به مخاطبین انتقال دهد تا آنان با ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی سازمان خود و مسائل خاص آن، اصول و فرایندهای مرتبط با بازاریابی را در یک برنامه‌ی بازاریابی تدوین‌شده بکار گیرند.

مدیریت این دوره بر عهده‌ی دکتر محمود محمدیان، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که مطابق با استانداردهای بین‌المللی، یادگیری اثربخش را برای مدیران و کارشناسان بازاریابی فراهم می‌کند. (محمد هروی، محمد ناصری‌زاده، مجتبی محمدیان و مرتضی بخشایش به عنوان دستیار به ایشان یاری می‌دهند.)

هزینه‌ی حضور در دوره 750 هزار تومان می‌باشد که شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه‌ی آموزشی مدیریت حرفه‌ای سطح یک را از دبیرخانه‌ی کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی و پژوهشکده‌ی مدیریت کیان دریافت خواهند کرد.

علاقمندان جهت ثبت نام (مهلت تا زمان تکمیل ظرفیت) و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند از کانال‌های ارتباطی زیر استفاده نمایند:

تلفن: 88342900، فکس: 88836410

 

محتوای دوره

عنوان (جمعا 11 دوره)

هدف‌گذاری

مدت (جمعا 80 ساعت)

بازاریابی و مدیریت هوشمندانه‌ی بازار

12 ساعت

مرور مفاهیم کلیدی نظام یکپارچه‌ی بازاریابی هوشمندانه، کسب توان رقابتی در بازار و اداره‌ی فعالیت‌های بازاریابی

مدیریت خلاقانه‌ی تبلیغات

20 ساعت

برنامه‌ریزی و طراحی خلاقانه‌ی Camping تبلیغاتی، بررسی قوانین موثر در اثربخشی تبلیغات، بررسی خطاهای رایج تبلیغاتی در ایران

مدیریت هوشمندانه حضور در نمایشگاه

4 ساعت

بررسی نحوه‌ی انتخاب و حضور در نمایشگاه‌های صنفی و غیرصنفی، مدیریت صحیح غرفه در نمایشگاه

آشنایی با پدیده‌های نوین بازاریابی

4 ساعت

بررسی پدیده‌های نوین، خلاقانه و اجرایی در بازاریابی ایران و جهان، توسعه‌ی دانش بازاریابی

استراتژی‌های جنگ سرد بازاریابی

4 ساعت

تشریح منطقه‌ی نبرد (بازار) و استراتژی‌های رقابتی، اصول و زمان‌بندی حمله به رقبا یا دفاع از سهم بازار در دنیای پیچیده‌ی رقابت آبی

اصول و مهارت‌های فروشندگی

8 ساعت

بررسی تکنیک‌ها و مهارت‌های فروشندگی و فنون مدیریت جلسه‌ی مذاکره‌ی فروش (ویژه‌ی نیروهای صف)

بسته‌بندی هوشمندانه در بازاریابی

4 ساعت

بررسی فلسفه و تکنیک‌های بسته‌بندی به عنوان تبلیغات خاموش در نظام بازاریابی و خطاهای رایج در بسته‌بندی

مدیریت نام و نشان تجاری

4 ساعت

طراحی، خلق و مدیریت نام و نشان تجاری به عنوان دارایی نامریی شرکت‌ها و طراحی هویت سازمانی

بازاریابی الکترونیکی

8 ساعت

بررسی گام به گام طراحی Camping بازاریابی الکترونیکی و بررسی فرصت‌های موجود رایگان و غیر رایگان در فضای اینترنت

مشتری‌مداری و روان‌شناسی مشتری

4 ساعت

خلق و حفاظت از مشتریان، روان‌شناسی مشتری، برقراری ارتباط اثربخش و پایدار با مشتریان

تحقیقات کاربردی بازاریابی

8 ساعت

بررسی روند اجرای تحقیقات بازاریابی در سازمان به شیوه‌ی کاربردی

 

مخاطبین

- مدیران، مشاوران و دست‌اندرکاران بازاریابی و بازرگانی

- مدیران و مشاوران تبلیغات و شرکت‌های تبلیغاتی

- مدیران، مشاوران و دست‌اندرکاران فروش

- مدیران و مشاوران روابط عمومی

- مدیران و مشاوران نام و نشان تجاری

- مدیران، مشاوران و دست‌اندرکاران واحدهای تحقیق و توسعه

- دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مدیریت

- سایر حوزه‌های مرتبط با بازاریابی


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع

کارگاه‌های آموزش کاربردی نرم‌افزار Primavera (اسفندماه)

سه کارگاه آموزش کاربردی نرم‌افزار Primavera در سه بخش پایه، پیشرفته و Pertmaster در اسفندماه توسط موسسه‌ی مدیریت پروژه‌ی آریانا برگزار خواهد شد.

به وسیله‌ی نرم‌افزارهای مدیریت پروژه می‌توان با ثبت اطلاعات مورد نیاز یک پروژه به انجام محاسبات، تجزیه و تحلیل و تولید گزارش‌هایی پاسخگوی نیاز مدیر پروژه پرداخت تا او را در تصمیم‌گیری موثر یاری دهد.

شرکت‌کنندگان این سه کارگاه براساس سرفصل‌های استاندارد و با حضور دو استاد دارای PMP در استفاده‌ی کارامد نرم‌افزار Primavera 6.0 در اداره‌ی پرو‍ژه، برنامه و سبد پروژه‌ها مسلط و برای بکارگیری زمان احتمالی و غیرقطعی در برنامه‌ریزی و کنترل پروژه‌ها آماده می‌شوند.

هزینه‌ی کارگاه برای بخش‌های پایه و مقدماتی 295 هزار توان و برای بخش Pertmaster 245 هزار تومان است که به شرکت‌کنندگان، گواهی‌نامه‌ی معتبر دبیرخانه‌ی کنفرانس مدیریت پروژه با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا می‌گردد.

علاقمندان جهت ثبت نام (فرصت تا زمان تکمیل ظرفیت) و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند از کانال‌های ارتباطی زیر استفاده نمایند:

تلفن: 12-88342908، فکس: 88342913، پست الکترونیکی: apmi@aryanagroup.com

 

عنوان (جزییات)

زمان برگزاری

مدرسین کارگاه (آشنایی بیشتر)

کارگاه پایه‌ی Primavera 6.0

30 بهمن الی دوم بهمن

(چهارشنبه تا جمعه)

مهندس حسین عوض‌خواه (PMP)

مدرس و مولف کتب آموزشی نرم‌افزارهای کنترل پروژه

 

مهندس امیر محمودی (PMP)

مشاور و مدرس حرفه‌ای دوره‌های آموزشی مدیریت پروژه

کارگاه پیشرفته‌ی Primavera 6.0

12 الی 14 بهمن

(سه‌شنبه تا پنج‌شنبه)

کارگاه نرم‌افزار Pertmaster

15 الی 16 بهمن

(جمعه و شنبه)


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع

کارگاه مهارت‌های مشاوره‌ی مدیریت (دعوت به همکاری)

انجمن بین‌المللی مدیران ایرانی، کارگاه مهارت‌های مشاوره‌ی مدیریت را با تاکید بر مهارت‌های کمی و تحلیلی در مشاوره‌ی مدیریت در سال آینده (1388) تکرار خواهد کرد.

ارزیابی دوره‌ی قبل نشان داده است که ارائه‌ی تجربه‌ی فعالیت‌های تحلیلی برای مخاطبین جذاب و مفید بوده است. (این مهارت‌ها در بخش آموزش و مشاوره‌ی ایران کمرنگ است)

از صاحب‌نظرانی که دارای سابقه‌ی فعالیت در شرکت‌های مشاوره یا شبه‌مشاوره‌ی خارجی هستند یا به عنوان مشاور مدیریت یا تحلیل کسب و کار در شرکت‌های بزرگ بین‌المللی حضور داشته‌اند جهت همکاری در برگزاری این کارگاه دعوت به همکاری شده است. (شبه‌مشاوره مثل مطالعات بازار، مدل‌سازی، مطالعات اقتصادی و ...)

علاقمندان جهت اعلام آمادگی می‌توانند از طریق پست الکترونیکی Ghoddusi [at] Gmail اقدام به برقراری تماس نمایند.


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع

کارگاه آموزشی روش‌های ورود موفق یک محصول جدید به بازار (20 و 21 بهمن)

کارگاه آموزشی روش‌های ورود موفق یک محصول جدید به بازار به مدت 16 ساعت در 20 و 21 بهمن‌ماه (یک‌شنبه و دوشنبه) توسط گروه پژوهشی- صنعتی آریانا برگزار خواهد شد.

اغلب اوقات، یک فراورده با وجود ویژگی‌های ممتاز نسبت به فراورده‌ی رقیب، در بازار با استقبال مشتریان مواجه نمی‌شود و توفیقی کسب نمی‌کند. پذیرش یا عدم پذیرش مشتریان تنها تابعی از ویژگی‌های محصول یا خدمت نبوده و نحوه‌ی معرفی و عرضه محصول یا خدمت جدید اهمیت بسیاری دارد.

مدرس کارگاه، Bryan Urbick می‌باشد که جهت توفیق برنامه‌های عرضه‌ی محصولات و خدمات، مخاطبین را با طراحی و تدوین برنامه‌ای جامع و هدفمند شامل استراتژی، نحوه‌ی ارزیابی و کنترل و بکارگیری ابزارها و تکنیک‌ها آشنا می‌کند.

در طول دو روز کارگاه آموزشی، ضمن ارائه‌ی مطالعات موردی متعدد در هر بخش کارگاه، شرکت‌کنندگان با استفاده از ابزارها و اصول طرح‌شده در آن بخش، تمرینی را در قالب کارگروهی خلاقانه انجام و تجربه می‌کنند.

معرفی فراورده‌ی جدید به بازار از جمله‌ی فعالیت‌های سازمانی است که موفقیت آن در گروی هماهنگی، همکاری نزدیک و برنامه‌محور واحدهای سازمان می‌باشد.

هزینه‌ی کارگاه 350 هزار تومان است و شرکت‌کنندگان، گواهی‌نامه‌ی خود را از سوی پژوهشکده‌ی مدیریت و مهندسی کیان با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت خواهند کرد.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند از کانال‌های ارتباطی زیر استفاده نمایند:

تلفن: 88342900، فکس: 88836410

 

محتوای کارگاه (جزییات)

روز اول

- کشف بازار: چشم‌اندازی وسیع

- آزمایش مصرف‌کنندگان: به صورت خاص و شخصی

 

روز دوم

- ساخت نقشه‌ی راه: برنامه‌ریزی برای نحوه‌ی ورود موفق محصول به بازار

- اقدام، اجرا و پیاده‌سازی برنامه‌ی معرفی محصول

* حرکت با یک جریان: رهبری و دنباله‌روی در بازار

* فراسوی ورود محصول به بازار: بعد از توفیق در بازار چه برنامه‌ای داریم؟

* هنگامی که در عمل مسائل بر وفق مراد نیست

(در مجموع در شش بخش، مطالعه‌ی موردی مطرح و سه کارگروهی خلاقانه انجام می‌شود.)

مدرس کارگاه: Bryan Urbick

 

- نویسنده و سخنران مطرح بین‌المللی

- موسس مرکز دانش مصرف‌کننده (رییس هیات مدیره و مدیرعامل)

- متخصص رفتار مصرف‌کنندگان کودک و مادر

- توسعه‌ی متدولوژی‌های تحقیق مصرف‌کننده جهت موفقیت محصول طی 15 سال اخیر

- ده سال فعالیت در صنایع غذایی

- نویسنده‌ی کتاب‌های رویکردی یکپارچه در توسعه‌ی محصول، توسعه‌ی محصولات غذایی کودکان و کتاب پرفروش درباره‌ی کودکان: غذاها و نوشیدنی‌ها

- عضو تیم دریافت‌کننده‌ی مدال طلای سال 2007 ARF David Ogilvy به سبب استفاده از تحقیق خلاقانه در طراحی اثربخش Camping تبلیغات

- دریافت جایزه‌ی سال 2004 انجمن تحقیقات کیفی به خاطر تحقیقات نوآورانه با نوجوانان آمریکایی در مورد شخصیت برند

مخاطبین

حضور در این کارگاه به مدیران و کارشناسان زیر توصیه می‌شود:

- مدیران عامل و اعضای هیات مدیره

- مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش

- مدیران تبلیغات

- مدیران تحقیق و توسعه

- مدیران محصول

- مدیران فنی و مهندسی

- مدیران طراحی محصول


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع

ششمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع (نتایج ارزیابی مقالات)

کمیته‌ی علمی ششمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع با بررسی مقالات رسیده به دبیرخانه، 88 کد مقاله را در اولویت ارائه‌ی شفاهی و 132 کد مقاله را در اولویت بخش پوستری کنفرانس قرار داد.

در بخش ارائه‌ی شفاهی 80 درصد مقالات (71 مقاله) در 10 محور (از 20 محور) قرار دارند و در قسمت پوستری، 109 مقاله در 12 محور تجمع یافته‌اند (14 مقاله در مراحل نهایی داوری است.)

در برنامه‌ی کنفرانس حدود 50 مقاله جهت ارائه‌ی شفاهی و 35 مقاله در بخش پوستری برگزیده و گنجانده خواهد شد تا در کنار کارگاه‌ها، سخنرانی‌ها (با حضور سه سخنران بینالمللی) و میزگردها، فرصت مناسبی را برای اساتید، مدیران، صاحب‌نظران و مدعوین جهت تبادل نظرات و آگاهی یافتن از آخرین پیشرفت‌ها در حوزه‌های مرتبط با مهندسی صنایع فراهم آورد.

کنفرانس در 30 بهمن و اول اسفندماه (چهارشنبه و پنج‌شنبه) توسط دانشکده‌ی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف با همکاری انجمن مهندسی صنایع ایران برگزار می‌شود و همزمان چهلمین سال تاسیس رشته‌ی مهندسی صنایع در ایران (مصادف با یکصدمین سال آن در جهان) گرامی داشته می‌شود. (برنامه‌ی زمان‌بندی در هفته‌ی منتهی به کنفرانس اعلام خواهد شد.)

 

محورهای تخصصی

شفاهی

پوستری

شاخص

احتمال و آمار کاربردی

1

1

9

ارگونومی و مهندسی فاکتورهای انسانی

1

7

36

بهینه‌سازی و برنامه‌ریزی خطی

6

14

90

تئوری تصمیم‌گیری

8

10

81

تئوری فازی

4

8

54

توالی و عملیات زمان‌بندی تولید

7

4

50

چیدمان و طراحی کارخانه

1

5

27

حمل و نقل و لجستیک

7

9

72

روش‌های فرا ابتکاری در بهینه‌سازی و مهندسی صنایع

6

8

63

سیستم‌های اطلاعاتی و داده‌کاوی

2

7

40

سیستم‌های هوشمند ساخت و تولید

3

1

18

شبیه‌سازی

1

4

22

فرایندهای تصادفی و تئوری صف

1

2

13

کاربردهای مهندسی صنایع در صنعت

4

12

72

کنترل تولید و موجودی

4

7

50

مدیریت زنجیره‌ی تامین

14

13

122

مدیریت نگهداری و تعمیرات و پایایی

3

1

18

مدیریت و کنترل پروژه

4

7

50

مهندسی کیفیت

11

7

81

هوش مصنوعی و سیستم‌های خبره

0

5

22

جمع (تعداد)

88

132

220

کلیه‌ی 14+220 مقاله در لوح فشرده‌ی مجموعه مقاله درج و گنجانده می‌شود.

 

-----

- عناوین کارگاه‌ها و سخنرانی‌های IIEC2009

- سخنرانان بین‌المللی IIEC2009


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع

ششمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع (کارگاه‌ها و سخنرانی‌ها)

کارگاه‌ها و سخنرانی‌های ششمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع توسط صاحب‌نظران دانشگاهی و حرفه‌ای و براساس نیاز مخاطبین کنفرانس در زمینه‌ی مهندسی صنایع ارائه می‌شود.

کنفرانس در 30 بهمن و اول اسفندماه (چهارشنبه و پنج‌شنبه) توسط دانشکده‌ی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف با همکاری انجمن مهندسی صنایع ایران برگزار می‌شود. (برنامه‌ی زمان‌بندی در هفته‌ی منتهی به کنفرانس اعلام خواهد شد.)

 

عناوین برخی کارگاه‌ها و سخنرانی‌ها

- جهت‌گیری‌های تازه در مهندسی صنایع (ارائه توسط Bidandaاز دانشگاه Pittsburgh)

- تحلیلی بر جایگاه اقتصاد زنجیره‌ی تامین در سطح جهانی (ارائه توسط Kleindorfer از دانشگاه Pensylvania (دانشکده‌ی Wharton))

- چالش‌های اجرای موثر پروژه‌های مهندسی مجدد فرایندها (BPR)

- تئوری بازی

- مقایسه‌ی تطبیقی استانداردهای مدیریت پروژه

- چالش‌های پیاده‌سازی شش سیگما در شرکت‌های ایرانی

- ابزارهای تصمیم‌گیری

- ابزارهای چندپنجره‌ای برای کشف مساله‌های سیستم و سازمان

- طراحی و پیاده‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

- مدیریت تحول

- مدیریت تکنولوژی

- مدیریت درآمد

- استراتژی اقیانوس آبی

- هوشمندی رقابتی

- داده‌کاوی و کشف دانش در مهندسی صنایع

- چگونگی رویکرد تحقیق علمی

 

 

-----

- نتایج ارزیابی مقالات IIEC2009

- سخنرانان بین‌المللی IIEC2009


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع

ششمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع (سخنرانان بین‌المللی)

سه استاد بین‌المللی متخصص اقتصاد زنجیره‌ی تامین، سیستم‌های ساخت و تولید یکپارچه و شبیه‌سازی در ششمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع به ارائه‌ی سخنرانی خواهند پرداخت.

کنفرانس در 30 بهمن و اول اسفندماه (چهارشنبه و پنج‌شنبه) همزمان با گرامیداشت چهلمین سال تاسیس رشته‌ی مهندسی صنایع در ایران (مصادف با یکصدمین سال آن در جهان) برگزار می‌شود. (برنامه‌ی زمان‌بندی در هفته‌ی منتهی به کنفرانس اعلام خواهد شد.)

 

پروفسور Kleindorfer

استاد دانشکده‌ی Wharton از دانشگاه Pensylvania

- تدریس در دانشگاه INSEAD فرانسه

- کاندیدای دریافت جایزه‌ی نوبل اقتصاد

- فعالیت‌های علمی و حرفه‌ای گسترده در زمینه‌ی زنجیره‌ی تامین

 

پروفسور Bidanda

رییس دانشکده‌ی مهندسی صنایع دانشگاه Pittsburgh

- دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه Pensylvania

- متخصص سیستم‌های ساخت و تولید یکپارچه (عضو ارشد انجمن مهندسان ساخت و تولید آمریکا)

- صاحب تجربه‌ی صنعتی در سیستم‌های ساخت و ابزار دقیق، نرم‌افزارهای روباتیک و تکنولوژی‌های فشرده‌سازی زمان از جمله نمونه‌سازی سریع و مهندسی معکوس

 

پروفسور علی اللهوری

استاد و پژوهشگر دانشگاه کویت

- دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه پلی تکنیک نیویوریک

- تخصص و تجربه در شبیه‌سازی، زمان‌بندی و برنامه‌ریزی تولید

- عضو هیات تحریریه و سردبیر چندین مجله‌ی معتبر حوزه‌ی مهندسی صنایع

 

 

-----

- نتایج ارزیابی مقالات IIEC2009

- عناوین کارگاه‌ها و سخنرانی‌های IIEC2009


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع