Industrial Engineering Board


دوره‌ی مدیریت پروژه‌ی پیشرفته (شش روز- انتهای آبان‌ماه)

دوره‌ی مدیریت پروژه‌ی پیشرفته مشتمل بر سه کارگاه آموزشی از 28 آبان‌ماه (سه‌شنبه) به مدت شش روز توسط موسسه‌ی مدیریت پروژه‌ی آْریانا با همکاری دانشگاه ESC Lille برگزار خواهد شد.

پروفسور Turner R.، استاد مشهور مدیریت پروژه در این دوره (سه کارگاه دو روزه) مباحث عمیق و نوین را زمینه‌ی مدیریت قراردادها و تدارکات پروژه، تامین مالی و ارزیابی پروژه و مدیریت و آنالیز ریسک پروژه ارائه می‌کند.

آشنایی با مدیریت پروژه و تجربه و سابقه‌ی کاری مرتبط با مدیریت پروژه‌های صنعتی و طرح‌های توسعه (پروژه‌های ساخت و نصب صنایع نیروگاهی، نفت و گاز، پتروشیمی، فولاد، سیمان و ...) بهره‌برداری بیشتری را برای دانش‌آموختگان رشته‌های مرتبط به همراه می‌آورد. (کارگاه‌ها با ساختار ارائه درس، مطالعه‌ی موردی، تمرین و مباحثه برگزار می‌گردد که همراه با ترجمه‌ی همزمان خواهد بود.)

هزینه‌ی هر یک از کارگاه‌ها 385 هزار تومان است که شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه‌ی خود را از نماینده‌ی آموزشی PMI در فرانسه دریافت می‌کنند. (15% تخفیف برای ثبت نام در سه کارگاه)

علاقمندان به ثبت نام (مهلت تا 14 آبان) و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند از کانال‌های ارتباطی زیر استفاده نمایند:

تلفن: 9-88342908، فکس: 88342913، پست الکترونیکی: apmi@aryanagroup.com

 

عنوان کارگاه‌ (سرفصل‌ها)

زمان برگزاری

هدف کارگاه

مدیریت قراردادها و تدارکات پروژه

28 و 29 آبان

(سه‌شنبه و چهارشنبه)

درک ماهیت انواع قراردادها، زمان و دلیل استفاده از هر کدام از انواع قراردادها و چگونگی تنظیم آنها

تامین مالی و ارزیابی پروژه

30 آبان و اول آذر

(پنج‌شنبه و جمعه)

تعریف و تشریح هزینه و ارزش پروژه‌ها و چگونگی مدیریت آنها، فهم و بررسی ریسک در پروژه و تبیین ارتباط تامین مالی و سرمایه‌گذاری

مدیریت و آنالیز ریسک پروژه

دوم و سوم آذر

(شنبه و یک‌شنبه)

ارائه‌ی روش‌های شناسایی و آنالیز ریسک و تسهیم ریسک بین گروه‌های درگیر در پروژه


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع

کارگاه‌های آموزش کاربردی Primavera (آبان‌ماه)

کارگاه‌های آموزش کاربردی Primavera 6.0/ Primavera Pertmaster آبان‌ماه در سه هفته متوالی (آخر هفته‌ها از 8 تا 24 آبان) در سه بخش پایه (سه روز)، پیشرفته (سه روز) و Pertmaster (دو روز) توسط موسسه‌ی مدیریت پروژه‌ی آریانا برگزار خواهد شد.

مهندس حسین عوض‌خواه (PMP) براساس سرفصل‌های استاندارد در مدت برگزاری کارگاه‌ها، شرکت‌کنندگان را در استفاده‌ی کارامد نرم‌افزار Primavera 6.0 در اداره‌ی پرو‍ژه، برنامه و سبد پروژه‌ها مسلط و آنان را برای بکارگیری زمان احتمالی و غیرقطعی در برنامه‌ریزی و کنترل پروژه‌ها آماده می‌نماید.

هزینه‌ی کارگاه برای بخش‌های پایه و مقدماتی 295 هزار توان و برای بخش Pertmaster 245 هزار تومان است که به شرکت‌کنندگان، گواهی‌نامه‌ی معتبر از طرف دبیرخانه‌ی کنفرانس مدیریت پروژه و موسسه‌ی مدیریت پروژه‌ی آریانا اعطا می‌گردد. (10 درصد تخفیف برای حاضرین در هر سه بخش)

علاقمندان جهت ثبت نام (فرصت تا زمان تکمیل ظرفیت) و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند از کانال‌های ارتباطی زیر استفاده نمایند:

تلفن: 12-88342908، فکس: 88342913، پست الکترونیکی: apmi@aryanagroup.com


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع

کارگاه بهبود عملکرد پروژه‌ها از طریق عارضه‌یابی‌سازمانی مدیریت پروژه

کارگاه بهبود عملکرد پروژه‌ها از طریق عارضه‌یابی‌سازمانی مدیریت پروژه (استاندارد OPM3)، اول تا سوم آبان (چهارشنبه الی جمعه) توسط موسسه‌ی مدیریت پروژه‌ی آریانا برگزار خواهد شد.

دست‌یابی به اهداف سازمانی از طریق اقدام به پروژه‌های مختلف در راستای استراتژی‌ها امکان‌پذیر می‌شود. نقش مدیریت پروژه‌های سازمان در پیشرفت و توسعه، سازمان‌ها را به بهبود پروژه‌ها و بهبود مستمر مدیریت آنها سوق می‌دهد.

در چرخه‌ی بهبود مستمر، OPM3 به ارزیابی و عارضه‌یابی پروژه‌های سازمان‌های پروژه‌محور می‌پردازد و کمک می‌کند تا سازمان‌ها برنامه‌ریزی بهبود جهت افزایش بلوغ مدیریت پروژه‌ی سازمانی خود را انجام دهند. (استاندارد OPM3 توسط موسسه‌ی مدیریت پروژه‌ی آمریکا (PMI) جهت ارائه‌ی مدل ارزیابی پروژه‌ها تدوین شده است.)

مهندس واحدی، PMP با آشنا نمودن مخاطبین کارگاه با ساختار و گام‌های بکارگیری استاندارد OPM3، آنان را برای انجام خودارزیابی برمبنای OPM3 توانمند می‌سازد. این مقایسه و سنجش برمبنای معیارها و ضوابط مشخص و مدونی است که در قالب راهکارهای برتر مدیریت پروژه‌ی سازمانی در استاندارد عرضه شده است.

هزینه‌ی شرکت در کارگاه 295 هزار تومان می‌باشد و به حاضرین در کارگاه، گواهی‌نامه‌ی معتبر با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تایید دبیرخانه‌ی کنفرانس بین‌المللی مدیریت پروژه، اعطا می‌شود.

علاقمندان به ثبت نام در کارگاه (مهلت تا 25 مهر) و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند از کانال‌های ارتباطی زیر استفاده نمایند:

تلفن: 9-۸۸۳۴۲۹۰۸، فکس: ۸۸۳۴۲۹۱۳، پست الکترونیکی: apmi@aryanagroup.com

 

سرفصل‌های مطالب (محتوای کارگاه)

- آشنایی با مدل‌های بلوغ سازمانی

- نگاه کلی به OPM3

- مفاهیم پایه‌ای

- معرفی گام‌های OPM3

- راهکارهای برتر

- فرایند OPM3

- فهرست‌های راهنمای OPM3

- چرخه‌ی OPM3

شرکت‌کنندگان

حضور در این کارگاه به افراد زیر توصیه می‌شود:

- مدیران پروژه‌ی حرفه‌ای

- کارشناسان پروژه‌های بهبود در سازمان‌ها

- افراد علاقمند به عارضه‌یابی و فعالیت به عنوان ارزیاب پروژه‌ها

 

آشنایی با مدرس: مهندس علی واحدی (PMP)

- کارشناس ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مدرس

- کارشناس مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران

- ده سال تجربه‌ی تدریس و پیاده‌سازی PMS

- عضو فعال PMI

- عضو تیم ویرایش 2008 استاندارد PMBOK

- مولف کتاب مدیریت پروژه با سیستم ارزش کسب‌شده

- تدریس 70 دوره‌ی آموزشی در سازمان‌ها و صنایع مختلف

- مدیر طرح و برنامه‌ی ساپکو

- مدیر پروژه‌ی تدوین رویه‌های بکارگیری OPM3 موسسه‌ی مدیریت پروژه‌ی آریانا

... مدل بلوغ سازمانی مدیریت پروژه (OPM3) برمبنای اطلاعات مشاوران و مختصصان مدیریت پروژه به دست آمده است و منطبق بر فرایندهای کتاب پیکره‌ی دانش مدیریت پروژه می‌باشد.

این مدل در طی شش سال و با مطالعه‌ی بیش از 27 مدل بلوغ سازمانی موجود، توسعه یافته است و در این تلاش، بیش از 800 داوطلب و متخصص مدیریت پروژه در صنایع مختلف از 35 کشور جهان به صورت فعالانه درگیر بوده‌اند.

دانش، ارزیابی و بهبود سه عنصر کلیدی این استاندارد است. دانش، ارزیابی را هدایت می‌کند که آن نیز باعث هدایت بهبود می‌شود ...


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع

سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی (فراخوان مقاله)

سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی، بهمن‌ماه در تهران برگزار خواهد شد و مقالاتی که معیارهای مقاله‌ی علمی- پژوهشی را کسب کنند جهت چاپ به فصل‌نامه‌ی انجمن علوم مدیریت ارسال می‌شوند.

بازاریابی ایران با پشت سر گذاشتن بازاریابی عمومی و کلی، بازاریابی تخصصی را در مسیر حرفه‌ای شدن پیش رو دارد. از الزامات مسیر تخصصی و حرفه‌ای شدن بازاریابی و دست‌یابی به تخصص بازاریابی، داشتن استراتژی و برنامه‌ی روشن و مشخص جهت طی مسیر است تا ابزارها و تکنیک‌ها بازاریابی بهتر، سریع‌تر و با پشتوانه‌ی مناسب و محکم بکار گرفته شوند.

پژوهشگران جهت ارسال مقاله (مهلت تا 5 آبان) و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند از کانال‌های ارتباطی دبیرخانه‌ی کنفرانس استفاده نمایند:

تلفن: 88342900، فکس: 88836410

وب‌سایت: www.irmmc.com، پست الکترونیکی: info@irmmc.com

 

محورهای تخصصی کنفرانس

- بازاریابی استراتژیک و استراتژی‌های بازاریابی

- بازاریابی صنعتی

- بازاریابی خدمات

- بازاریابی بین‌المللی و مدیریت صادرات

- تحقیقات بازاریابی

- پدیده‌های نوین در بازاریابی

- بازاریابی الکترونیکی، نظام ارتباطات یکپارچه‌ی بازاریابی، کاربرد ابزارهای مدیریتی در بازاریابی، بازاریابی معکوس، بازاریابی موسسات غیرانتفاعی، بازاریابی نفر به نفر

- مدیریت فروش و تکنیک‌های مذاکره

- رفتار مصرف‌کننده

- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

- مدیریت نام و نشان تجاری

- اصول اخلاقی و مسولیت‌های اجتماعی در بازاریابی

- آسیب‌شناسی بازاریابی در ایران

سازمان کنفرانس

رییس شورای سیاستگذاری: دکتر احمد روستا، دانشگاه شهید بهشتی

دبیر کمیته‌ی علمی: دکتر محمود محمدیان، دانشگاه علامه طباطبایی

 

- چکیده مقالات irmmc2006

- چکیده مقالات irmmc2008

ثبت نام (هزار ریال)

تا آبان

تا دی

بعد از دی

آزاد

1550

1750

1950

دانشجو و عضو هیات علمی

900

1150

1350

بازاریابی به علت ماهیت و نقش خود در ایجاد دارایی‌های معنوی و دارایی‌ها رابطه‌ای از فرصت فوق‌العاده‌ای برای ایجاد مزیت رقابتی براساس ارزش‌های ایجادشده مبتنی بر دانش برخوردار می‌باشد که باعث تغییر نقش و جایگاه آن در بنگاه به عنوان یک عامل موثر بر تعیین استراتژی می‌گردد.


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع