Industrial Engineering Board


كنفرانس ملي مديريت ارتباط با مشتري (18 و 19 دي‌ماه)

كنفرانس ملي مديريت ارتباط با مشتري، 18 و 19 دي‌ماه (سه‌شنبه و چهارشنبه) جهت ارتقاي سطح فرهنگ، آموزش و تخصص در تهران برگزار خواهد شد.

حركت به سمت مشتري‌مداري و ايجاد ارتباط نوين با مشتري در پيشرفت، موفقيت و ادامه‌ي حيات سازمان از نقش حياتي برخودار مي‌باشد و ظهور سيستم‌هاي نوين مديريتي و مزاياي ناشي از بكارگيري آنها منجر به تعبير سرمايه‌ي سازمان از جايگاه مشتري شده است.

مديريت ارتباط با مشتري (CRM) فرايندي جهت گردآوري و يكپارچه‌سازي اطلاعات به منظور بهره‌برداري موثر و هدفدار در فرايند ايجاد توسعه، حفظ و بهينه‌سازي يك رابطه‌ي ارزشمند دوجانبه بين سازمان و مشتري است (از مشتري در بخش دولتي با واژه‌ي شهروند ياد مي‌شود.).

علاقمندان جهت بهره‌برداري و كسب اطلاعات تكميلي مي‌توانند از كانال‌هاي ارتباطي زير استفاده نمايند:

تلفن: 88337494-88703036، فكس: 88011074

وب‌سايت: www.c2rm.ir، پست الكترونيكي: info@c2rm.ir


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع