Industrial Engineering Board


سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی (فراخوان مقاله)

سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی، بهمن‌ماه در تهران برگزار خواهد شد و مقالاتی که معیارهای مقاله‌ی علمی- پژوهشی را کسب کنند جهت چاپ به فصل‌نامه‌ی انجمن علوم مدیریت ارسال می‌شوند.

بازاریابی ایران با پشت سر گذاشتن بازاریابی عمومی و کلی، بازاریابی تخصصی را در مسیر حرفه‌ای شدن پیش رو دارد. از الزامات مسیر تخصصی و حرفه‌ای شدن بازاریابی و دست‌یابی به تخصص بازاریابی، داشتن استراتژی و برنامه‌ی روشن و مشخص جهت طی مسیر است تا ابزارها و تکنیک‌ها بازاریابی بهتر، سریع‌تر و با پشتوانه‌ی مناسب و محکم بکار گرفته شوند.

پژوهشگران جهت ارسال مقاله (مهلت تا 5 آبان) و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند از کانال‌های ارتباطی دبیرخانه‌ی کنفرانس استفاده نمایند:

تلفن: 88342900، فکس: 88836410

وب‌سایت: www.irmmc.com، پست الکترونیکی: info@irmmc.com

 

محورهای تخصصی کنفرانس

- بازاریابی استراتژیک و استراتژی‌های بازاریابی

- بازاریابی صنعتی

- بازاریابی خدمات

- بازاریابی بین‌المللی و مدیریت صادرات

- تحقیقات بازاریابی

- پدیده‌های نوین در بازاریابی

- بازاریابی الکترونیکی، نظام ارتباطات یکپارچه‌ی بازاریابی، کاربرد ابزارهای مدیریتی در بازاریابی، بازاریابی معکوس، بازاریابی موسسات غیرانتفاعی، بازاریابی نفر به نفر

- مدیریت فروش و تکنیک‌های مذاکره

- رفتار مصرف‌کننده

- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

- مدیریت نام و نشان تجاری

- اصول اخلاقی و مسولیت‌های اجتماعی در بازاریابی

- آسیب‌شناسی بازاریابی در ایران

سازمان کنفرانس

رییس شورای سیاستگذاری: دکتر احمد روستا، دانشگاه شهید بهشتی

دبیر کمیته‌ی علمی: دکتر محمود محمدیان، دانشگاه علامه طباطبایی

 

- چکیده مقالات irmmc2006

- چکیده مقالات irmmc2008

ثبت نام (هزار ریال)

تا آبان

تا دی

بعد از دی

آزاد

1550

1750

1950

دانشجو و عضو هیات علمی

900

1150

1350

بازاریابی به علت ماهیت و نقش خود در ایجاد دارایی‌های معنوی و دارایی‌ها رابطه‌ای از فرصت فوق‌العاده‌ای برای ایجاد مزیت رقابتی براساس ارزش‌های ایجادشده مبتنی بر دانش برخوردار می‌باشد که باعث تغییر نقش و جایگاه آن در بنگاه به عنوان یک عامل موثر بر تعیین استراتژی می‌گردد.


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع