Industrial Engineering Board


مقالات و تجارب مدیریتی سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی

17 مقاله در بخش ارائه‌ی شفاهی (سالن چهار و سه) سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی ارائه می‌شود که مقالات برتر در صورت کسب معیارهای پژوهشی در مجله‌ی علمی- پژوهشی علوم مدیریت به چاپ خواهند رسید. (240 مقاله به دبیرخانه ارسال شده است که 60 مقاله نیز در بخش ارائه‌ی پوستری پذیرفته شده است)

آشنایی مستقیم با روش‌های و رویکردهای شرکت‌ها در عرصه‌ی بازاریابی از آموزنده‌ترین قالب‌های آموزشی برای مدیران شرکت‌های دیگر بوده است که دبیرخانه‌ی کنفرانس در این جهت تلاش نموده است.

 

روز اول- سالن چهار

بخش دو

بخش سوم

- شناسایی سبک‌های خرید خانم‌های ایرانی در ارتباط با کالاهای آرایشی و بهداشتی

- Application of GIS in Marketing of Tourism, Case Study Iran & Nigeria

- ارائه‌ی مدلی جهت بررسی رابطه‌ی بین منافع مصرف‌کننده، رضایت و وفاداری مشتریان نسبت به مارک‌های فروشگاهی شرکت هاکوپیان

- ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر انتخاب استراتژی استانداردسازی یا تعدیل در شرکت‌های بین‌المللی خارجی (MNC’s) در ایران

- A Disaggregate Choice Model for Iranian Customer Car Selection, a Behavioral Perspective

- بررسـی تاثیر عوامل محیطی غیرقابل کنترل و قابل کنترل بر فراینـد تصمیم‌گیری خریداران صادراتی محصولات فـولادی

- Reference Model for the Adoption of Online Shopping for Iran

- مدل تعیین اندازه‌ی بازار خودروهای تجاری و استراتژی توسعه‌ی بازار در ایران

- A Model for Successful Presence of Iranian SMEs in International Markets

روز دوم- سالن سه

بخش اول

بخش دوم

- بخش‌بندی هدفمند مشتریان خودروهای سواری با استفاده از داده‌کاوی (موردکاوی شرکت ایران‌خودرو)

- شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف‌کننده‌ی ایرانی در خصوص خرید به صورت اینترنتی و شبه‌اینترنتی

- کاربرد تئوری محدودیت‌ها (TOC) در فروش موثر در حوزه‌ی بازاریابی صنعتی

- بررسی منابع مختلف ارزش نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف‌کنندگان

- بکارگیری چارچوب مفهومی بومی توسط TOPSIS برای انتخاب اعضای کانال بازاریابی

- طبقه‌بندی مصرف‌کنندگان بر اساس الگوهای وفاداری به نام و نشان تجاری

- توسعه‌ی چارچوب بومی بخش‌بندی بازار توریسم کشور با تمرکز بر روش‌های داده‌محور

- بررسی تمایلات ملیت‌گرایی مصرف‌کنندگان در ارتباط با کالاهای مصرفی

 

 

-----

- برنامه‌ی irmmc2009

- کارگاه و سخنرانی‌های irmmc2009

- سخنرانان بین‌المللی irmmc2009


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع