Industrial Engineering Board


سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی (چهارشنبه و پنج‌شنبه)

ساختار برنامه‌ی سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی که در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه (دوم و سوم بهمن‌ماه) در تهران برگزار خواهد شد، از سوی دبیرخانه‌ی کنفرانس اعلام شد.

ارائه‌ی مطالب کاربردی در قالب مقالات برگزیده، کارگاه آموزشی، سمینار، سخنرانی و موردکاوی (تجارب مدیریتی)، بهره‌ی کافی را به مخاطبین از مطالب و مسائل روز بازاریابی خواهد رساند و آنان ضمن یادگیری و کسب مهارت‌های بازاریابی و فروش، با فعالان جامعه‌ی بازاریابی ایران به تعامل خواهند پرداخت. (دو میزگرد نیز در کنفرانس پیش‌بینی شده است.)

برگزاری کنفرانس در سالن‌های موازی به علاقمندان آموختن دانش بازاریابی و آگاهی از تجارب عملی شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که برنامه‌ی مورد علاقه‌ی خود را انتخاب و در آن شرکت نمایند. (افتتاحیه ساعت هشت و نیم روز چهارشنبه (دوم بهمن) خواهد بود.)

 

روز اول

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم

سالن یک

افتتاحیه و میزگرد

سخنرانی

سخنرانی

سخنرانی

سالن دو

کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی

ارائه‌ی تجربه

سالن سه

ارائه‌ی تجربه

کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی

سالن چهار

ارائه‌ی مقاله

ارائه‌ی مقاله

کارگاه آموزشی

 

روز دوم

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم

سالن یک

سخنرانی

میزگرد

سخنرانی

سخنرانی

سالن دو

کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی

سالن سه

ارائه‌ی مقاله

ارائه‌ی مقاله

کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی

 

 

-----

- کارگاه‌ها و سخنرانی‌های irmmc2009

- مقالات و تجارب مدیریتی irmmc2009

- سخنرانان بین‌المللی irmmc2009


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع