Industrial Engineering Board


کارگاه آموزشی روش‌های ورود موفق یک محصول جدید به بازار (20 و 21 بهمن)

کارگاه آموزشی روش‌های ورود موفق یک محصول جدید به بازار به مدت 16 ساعت در 20 و 21 بهمن‌ماه (یک‌شنبه و دوشنبه) توسط گروه پژوهشی- صنعتی آریانا برگزار خواهد شد.

اغلب اوقات، یک فراورده با وجود ویژگی‌های ممتاز نسبت به فراورده‌ی رقیب، در بازار با استقبال مشتریان مواجه نمی‌شود و توفیقی کسب نمی‌کند. پذیرش یا عدم پذیرش مشتریان تنها تابعی از ویژگی‌های محصول یا خدمت نبوده و نحوه‌ی معرفی و عرضه محصول یا خدمت جدید اهمیت بسیاری دارد.

مدرس کارگاه، Bryan Urbick می‌باشد که جهت توفیق برنامه‌های عرضه‌ی محصولات و خدمات، مخاطبین را با طراحی و تدوین برنامه‌ای جامع و هدفمند شامل استراتژی، نحوه‌ی ارزیابی و کنترل و بکارگیری ابزارها و تکنیک‌ها آشنا می‌کند.

در طول دو روز کارگاه آموزشی، ضمن ارائه‌ی مطالعات موردی متعدد در هر بخش کارگاه، شرکت‌کنندگان با استفاده از ابزارها و اصول طرح‌شده در آن بخش، تمرینی را در قالب کارگروهی خلاقانه انجام و تجربه می‌کنند.

معرفی فراورده‌ی جدید به بازار از جمله‌ی فعالیت‌های سازمانی است که موفقیت آن در گروی هماهنگی، همکاری نزدیک و برنامه‌محور واحدهای سازمان می‌باشد.

هزینه‌ی کارگاه 350 هزار تومان است و شرکت‌کنندگان، گواهی‌نامه‌ی خود را از سوی پژوهشکده‌ی مدیریت و مهندسی کیان با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت خواهند کرد.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند از کانال‌های ارتباطی زیر استفاده نمایند:

تلفن: 88342900، فکس: 88836410

 

محتوای کارگاه (جزییات)

روز اول

- کشف بازار: چشم‌اندازی وسیع

- آزمایش مصرف‌کنندگان: به صورت خاص و شخصی

 

روز دوم

- ساخت نقشه‌ی راه: برنامه‌ریزی برای نحوه‌ی ورود موفق محصول به بازار

- اقدام، اجرا و پیاده‌سازی برنامه‌ی معرفی محصول

* حرکت با یک جریان: رهبری و دنباله‌روی در بازار

* فراسوی ورود محصول به بازار: بعد از توفیق در بازار چه برنامه‌ای داریم؟

* هنگامی که در عمل مسائل بر وفق مراد نیست

(در مجموع در شش بخش، مطالعه‌ی موردی مطرح و سه کارگروهی خلاقانه انجام می‌شود.)

مدرس کارگاه: Bryan Urbick

 

- نویسنده و سخنران مطرح بین‌المللی

- موسس مرکز دانش مصرف‌کننده (رییس هیات مدیره و مدیرعامل)

- متخصص رفتار مصرف‌کنندگان کودک و مادر

- توسعه‌ی متدولوژی‌های تحقیق مصرف‌کننده جهت موفقیت محصول طی 15 سال اخیر

- ده سال فعالیت در صنایع غذایی

- نویسنده‌ی کتاب‌های رویکردی یکپارچه در توسعه‌ی محصول، توسعه‌ی محصولات غذایی کودکان و کتاب پرفروش درباره‌ی کودکان: غذاها و نوشیدنی‌ها

- عضو تیم دریافت‌کننده‌ی مدال طلای سال 2007 ARF David Ogilvy به سبب استفاده از تحقیق خلاقانه در طراحی اثربخش Camping تبلیغات

- دریافت جایزه‌ی سال 2004 انجمن تحقیقات کیفی به خاطر تحقیقات نوآورانه با نوجوانان آمریکایی در مورد شخصیت برند

مخاطبین

حضور در این کارگاه به مدیران و کارشناسان زیر توصیه می‌شود:

- مدیران عامل و اعضای هیات مدیره

- مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش

- مدیران تبلیغات

- مدیران تحقیق و توسعه

- مدیران محصول

- مدیران فنی و مهندسی

- مدیران طراحی محصول


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع