Industrial Engineering Board


دوره‌ی جامع مدیریت بازاریابی حرفه‌ای (سطح یک- ده هفته)

دوره‌ی جامع مدیریت بازاریابی حرفه‌ای به صورت یک ترم آموزشی به مدت ده هفته (هفته‌ای 8 ساعت) از نیمه‌ی اسفندماه توسط گروه پژوهشی- صنعتی آریانا با همکاری گروه سیگما برگزار خواهد شد و دانش‌پژوهان با موضوعات اصلی مدیریت بازاریابی آشنا خواهند شد.

در شرایط رکود و بحران اقتصاد جهانی، بازاریابی با تمام زیرمجموعه‌هایش (برنامه‌ی بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، تبلیغات، فروش و ...) به ابزار قدرتمند رقابت تبدیل شده است که بازاریابان و فروشندگان حرفه‌ای و نیز متفکران بازاریابی می‌توانند قابلیت‌ها و شایستگی‌های خود را جهت مشکل‌گشایی و کاهش بحران نشان دهند.

طراحی این دوره به گونه‌ای است که اطلاعات ارزشمند در خصوص مدیریت بازاریابی را به مخاطبین انتقال دهد تا آنان با ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی سازمان خود و مسائل خاص آن، اصول و فرایندهای مرتبط با بازاریابی را در یک برنامه‌ی بازاریابی تدوین‌شده بکار گیرند.

مدیریت این دوره بر عهده‌ی دکتر محمود محمدیان، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که مطابق با استانداردهای بین‌المللی، یادگیری اثربخش را برای مدیران و کارشناسان بازاریابی فراهم می‌کند. (محمد هروی، محمد ناصری‌زاده، مجتبی محمدیان و مرتضی بخشایش به عنوان دستیار به ایشان یاری می‌دهند.)

هزینه‌ی حضور در دوره 750 هزار تومان می‌باشد که شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه‌ی آموزشی مدیریت حرفه‌ای سطح یک را از دبیرخانه‌ی کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی و پژوهشکده‌ی مدیریت کیان دریافت خواهند کرد.

علاقمندان جهت ثبت نام (مهلت تا زمان تکمیل ظرفیت) و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند از کانال‌های ارتباطی زیر استفاده نمایند:

تلفن: 88342900، فکس: 88836410

 

محتوای دوره

عنوان (جمعا 11 دوره)

هدف‌گذاری

مدت (جمعا 80 ساعت)

بازاریابی و مدیریت هوشمندانه‌ی بازار

12 ساعت

مرور مفاهیم کلیدی نظام یکپارچه‌ی بازاریابی هوشمندانه، کسب توان رقابتی در بازار و اداره‌ی فعالیت‌های بازاریابی

مدیریت خلاقانه‌ی تبلیغات

20 ساعت

برنامه‌ریزی و طراحی خلاقانه‌ی Camping تبلیغاتی، بررسی قوانین موثر در اثربخشی تبلیغات، بررسی خطاهای رایج تبلیغاتی در ایران

مدیریت هوشمندانه حضور در نمایشگاه

4 ساعت

بررسی نحوه‌ی انتخاب و حضور در نمایشگاه‌های صنفی و غیرصنفی، مدیریت صحیح غرفه در نمایشگاه

آشنایی با پدیده‌های نوین بازاریابی

4 ساعت

بررسی پدیده‌های نوین، خلاقانه و اجرایی در بازاریابی ایران و جهان، توسعه‌ی دانش بازاریابی

استراتژی‌های جنگ سرد بازاریابی

4 ساعت

تشریح منطقه‌ی نبرد (بازار) و استراتژی‌های رقابتی، اصول و زمان‌بندی حمله به رقبا یا دفاع از سهم بازار در دنیای پیچیده‌ی رقابت آبی

اصول و مهارت‌های فروشندگی

8 ساعت

بررسی تکنیک‌ها و مهارت‌های فروشندگی و فنون مدیریت جلسه‌ی مذاکره‌ی فروش (ویژه‌ی نیروهای صف)

بسته‌بندی هوشمندانه در بازاریابی

4 ساعت

بررسی فلسفه و تکنیک‌های بسته‌بندی به عنوان تبلیغات خاموش در نظام بازاریابی و خطاهای رایج در بسته‌بندی

مدیریت نام و نشان تجاری

4 ساعت

طراحی، خلق و مدیریت نام و نشان تجاری به عنوان دارایی نامریی شرکت‌ها و طراحی هویت سازمانی

بازاریابی الکترونیکی

8 ساعت

بررسی گام به گام طراحی Camping بازاریابی الکترونیکی و بررسی فرصت‌های موجود رایگان و غیر رایگان در فضای اینترنت

مشتری‌مداری و روان‌شناسی مشتری

4 ساعت

خلق و حفاظت از مشتریان، روان‌شناسی مشتری، برقراری ارتباط اثربخش و پایدار با مشتریان

تحقیقات کاربردی بازاریابی

8 ساعت

بررسی روند اجرای تحقیقات بازاریابی در سازمان به شیوه‌ی کاربردی

 

مخاطبین

- مدیران، مشاوران و دست‌اندرکاران بازاریابی و بازرگانی

- مدیران و مشاوران تبلیغات و شرکت‌های تبلیغاتی

- مدیران، مشاوران و دست‌اندرکاران فروش

- مدیران و مشاوران روابط عمومی

- مدیران و مشاوران نام و نشان تجاری

- مدیران، مشاوران و دست‌اندرکاران واحدهای تحقیق و توسعه

- دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مدیریت

- سایر حوزه‌های مرتبط با بازاریابی


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع