Industrial Engineering Board


کارگاه آموزشی مدیریت تبلیغات (نیمه‌ی اسفند)

کارگاه آموزشی مدیریت تبلیغات، 14 و 15 اسفند (چهارشنبه و پنج‌شنبه) توسط گروه پژوهشی- صنعتی آریانا (مدرس: دکتر محمود محمدیان) در تهران برگزار خواهد شد.

انتخاب راه مناسب، بهینه و اثربخش در تبلیغ برای سازمان‌هایی که هزینه‌های قابل توجهی در زمینه‌ی تبلیغات صرف می‌کنند، اهمیت پیدا کرده است. فقدان یک بینش علمی و صحیح در این زمینه، فضای بی‌اعتمادی میان مخاطب و تولیدکننده‌ی کالا و خدمات را باعث شده و آسیب‌های جدی به تبلیغات سازمان‌ها وارد می‌نماید.

ارتقای دانش حرفه‌ای در تبلیغات و موضوعات مرتبط، شرکت‌کنندگان کارگاه را با الگوی ساخت تبلیغات و مراحل آن آشنا می‌کند و مدیران ارشد حوزه‏های فروش، بازاریابی، تبلیغات و برند می‌توانند نحوه‌ی تبلیغات صحیح برای محصولات و خدمات را بررسی کرده و به ارزیابی عملکرد فرایندهای تبلیغات خود بپردازند تا زیرساختارها و اجزای کلیدی فرایندهای مرتبط را جهت بهره‌برداری از آثار مثبت تبلیغات در شرکت خود ایجاد نمایند.

هزینه‌ی کارگاه 190 هزار تومان می‌باشد و به شرکت‌کنندگان، گواهی‌نامه‌ی 16 ساعت آموزش از سوی پژوهشکده‌ی کیان با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا می‌شود.

علاقمندان به ثبت نام (ظرفیت 30 نفر) و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند از کانال‌های ارتباطی دبیرخانه‌ی کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی استفاده نمایند:

تلفن: 88342900، فکس: 88836410، وب‌سایت: www.irmmc.com

 

بسته‌ی آموزشی کارگاه

روز اول

- کلیات بازاریابی

- کلیات برنامه‌ی مبارزه‌ی تبلیغاتی (Advertising Campaign)

- طریقه‌ی هدف‌گذاری در تبلیغات

- چگونگی تخصیص بودجه‌ی تبلیغاتی

- کلیات پیام

- فرایند خلق پیام

- برگزاری چند کارگروهی آموزشی- کاربردی

روز دوم

- کلیات خلاقیت

- 15 اصل خلاقیت

- تعیین جلسات خلاقیت

- خلق پیش‌بینی تبلیغاتی با استفاده از خلاقیت

- کلیات رسانه، تشریح رسانه‌های گروهی

- کلیات رسانه‏های الکترونیکی

- فرایند ارزیابی برنامه‌ی تبلیغاتی

- برگزاری چند کارگروهی آموزشی- کاربردی


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع