Industrial Engineering Board


دو کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی (24 ساعت)

دو کارگاه آموزشی مدیریت Brand و مدیریت خرید و سفارشات خارجی به مدت 8 ساعت (31 تیر- چهارشنبه) و 16 ساعت (هفت و هشتم مرداد- چهارشنبه و پنج‌شنبه) توسط گروه پژوهشی- صنعتی آریانا (گروه بازاریابی) برگزار خواهد شد.

مفاهیم بازاریابی ضمن شناساندن بهتر بازار، مشتری و رقبا به مدیران و کارشناسان یک بنگاه اقتصادی، آنها را به تحلیل صحیح موقعیت خود در بازار و استفاده از فرصت‌های بازار مجهز می‌کند تا با یک بازاریابی موثر به فعالیت‌های بنگاه جهت دهند.

دکتر محمود محمدیان، نویسنده کتاب بازاریابی سیاسی با ارائه‌ی مفاهیم مدیریت Brand و موردکاوی، مخاطب خود را به برنامه‌ریزی برای ارزش‌افزایی Brand ترغیب می‌نماید تا با کسب تصویری مطلوب نزد مصرف‌کنندگان منافع بیشتری برای ذی‌نفعان حاصل گردد.در کارگاه مدیریت خرید و سفارشات خارجی، علی عباسی، مشاور امور خرید و سفارشات تخصصی به مدیران و سرپرستان خرید سازمان‌ها لزوم رویکرد استراتژیک در انجام فعالیت‌های خرید و تامین را جهت توفیق در بازارهای رقابتی گوشزد می‌نماید تا مصرف 40 تا 60 درصد از درآمد در هزینه‌های خرید، نقش حیاتی در ایجاد مزیت رقابتی پایدار برای سازمان در محیط متغیر و ناپایدار امروزی ایفا نماید.

علاقمندان به ثبت نام در کارگاه (مهلت تا زمان تکمیل ظرفیت) و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند از کانال‌های ارتباطی زیر استفاده نمایند:

تلفن: ۸۸۳۴۲۹۰0، فکس: ۸8۸۳6410، پست الکترونیکی: info@aryanagroup.com

 

سرفصل محتوای کارگاه‌ها

کارگاه مدیریت Brand

کارگاه مدیریت خرید و سفارشات خارجی

- اهمیت Branding در دنیای معاصر

- پیش‌نیازهای خلق نام تجاری (IBC)

- ویژگی‌های نام تجاری مناسب

- منابع انتخاب نام تجاری

- تشریح اجزای Brand

(Font, Color, Mark Brand, Name Brand, Character Brand, Logo, Slogan)

- استراتژی‌های نامگذاری (ماتریس معماری Brand)

- شخصیت Brand، تصویر Brand

- قوانین کلیدی (تاکتیک‌های موثر) در Branding

- آزمون‌های Branding

- خطاهای Branding

- سیستم و مدیریت سفارشات خارجی و سازمان آن

- خرید: تعریف و جایگاه آن در زنجیره‌ی تامین یا زنجیره‌ی ارزش

- ویژگی‌های خرید خوب برای اساس استانداردهای جهانی

- PRMهای سه‌گانه

- ضمانت‌ها و گارانتی‌ها

- استعلام بها

- Invoice Performa

- بررسی‌های فنی- بازرگانی پیشنهادات

- سفارشات قطعی، روش‌ها و قواعد پرداخت بین‌المللی

- ثبت سفارش

- اعتبار اسنادی

- InCo Terms 2000

- اسناد حمل مدارک لازم برای سفارشات خارجی

- مذاکره بازرگانی

- فرم‌های مورد استفاده در سفارشات خارجی

هزینه‌ی کارگاه: 1950 هزار ریال

هزینه‌ی کارگاه: 1100 هزار ریال

به شرکت‌کنندگان در هر یک از کارگاه‌ها، گواهی‌نامه‌ی آموزشی معتبر اعطا می‌گردد.


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع