Industrial Engineering Board


32 ساعت کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی (هفته‌ی آخر مرداد)

کارگاه‌های آموزشی 16 ساعته‌ی اصول و تکنیک‌های مدیریت فروش و چگونگی انتخاب طراحی بسته‌بندی محصولات، طی دو هفته‌ی متوالی در 21 و 22 مرداد (چهارشنبه و پنج‌شنبه) و 27 و 28 مرداد (سه‌شنبه و چهارشنبه) توسط گروه پژوهشی- صنعتی آریانا برگزار خواهد شد.

طراحی این کارگاه‌ها در گروه بازاریابی جهت آشنایی شرکت‌کنندگان با مفاهیم، روش‌های کاربردی و ابزارها از طریق کارهای عملی و موردکاوی‌های صورت گرفته است.

امروزه، موفقیت یا عدم موفقیت یک بنگاه اقتصادی به رفتار مشتری و رفتار با مشتری بستگی دارد و نقش مشتریان در تعیین فعالیت‌های موثر از حالت پیروی به هدایت بنگاه اقتصادی مبدل گشته است به نحوی که محور نگارش مفاهیم و تئوری‌ها، مشتری و روش‌های تامین نیازها و کسب رضایت و اعتماد وی قرار گرفته است بنابراین مدیران و سرپرستان فروش لازم است از روش‌های موثری برای جلب مشتری بیشتر استفاده نمایند.

بسته‌بندی می‌تواند سبب بازارسازی و موفقیت یک محصول در بازار شود. جهت این تاثیرگذاری باید طراحی شکل و گرافیک و مهندسی اطلاعات با مطالعه بر روی مخاطبین هدف و در نظر گرفتن نیازهای آنها انجام شود. نگاه مشاوران نام و نشان تجاری و مدیران طراحی محصول به بسته‌بندی از مفهوم مجرد یک پوشش و محافظ محصول فراتر رفته و آن را ابزار فروش ساکت در نظر می‌گیرند.

علاقمندان به ثبت نام در کارگاه (مهلت تا زمان تکمیل ظرفیت) و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند از کانال‌های ارتباطی زیر استفاده نمایند:

تلفن: ۸۸۳۴۲۹۰0، فکس: ۸8۸۳6410، پست الکترونیکی: info@aryanagroup.com

 

سرفصل محتوای کارگاه‌ها

کارگاه اصول و تکنیک‌های مدیریت فروش

کارگاه چگونگی انتخاب طراحی بسته‌بندی محصولات

- ضرورت و اهمیت نگرش‌های بازاریابی

- تعاریف و مفاهیم تقسیم‌بندی بازار

- تعاریف و مفاهیم هدفگذاری بازار

- مجموعه وظایف فروشنده

- ویژگی‌های رفتاری فروشنده

- ویژگی‌های شخصیتی فروشنده

- نحوه‌ی برخورد فروشنده

- ویژگی‌های ظاهری فروشنده

- برنامه‌ریزی و آماده‌سازی فروش کالا

- عوامل موثر بر جذب مشتری

- نکات کلیدی در هنگام مذاکره و فروش رو در رو

- تکنیک‌های فروش

- تکنیک‌های هدایت اعتراض مشتری

- تکنیک‌های نهایی کردن فروش

- خطاهای رایج فروش

- درک فرایند فروش

- اهمیت نوع نگرش و تصمیم‌گیری و تاثیر آنها بر طراحی بسته‌بندی به عنوان مهم‌ترین ابزار گسترش ابزار

- دست‌یابی به بینش مصرف‌کننده، قطب‌نمای ما هنگام انتخاب مسیر:

* محصول و دسته‌بندی‌های موجود

* زمینه‌های رقابت

* مصرف‌کننده

- تهیه‌ی دستور کار برای طراحی

- عناصر اصلی در طراحی گرافیک بسته‌بندی محصول

* مواد اولیه و امکانات تولید بسته‌بندی در ایران

* هندسه یا شکل

* Logotype

* رنگ و طرح

* تصویر

* متن و اطلاعات

- هم‌نشینی و انسجام مطلوب عناصر اصلی طراحی گرافیک در ساختار نهایی و تاثیرات آن

* بررسی گروه‌های نمونه‌ی بسته‌بندی موفق

- تفکر ایجاد یک نام تجاری (Brand)

- شناسایی طراح گرافیک و ابزار و مسوولیت‌های وی

هزینه‌ی کارگاه: 1950 هزار ریال

هزینه‌ی کارگاه: 1950 هزار ریال

مدرس: محمد هروی

- مدرس و مشاور بازاریابی و فروش

- فوق لیسانس مدیریت بازاریابی

- مدیر اجرایی شهروند الکترونیکی

مدرس: شهرزاد اسفرجانی

- مدرس دانشگاه

- طراحی گرافیک

- موسس شرکت داروگ بین‌المللی

- عضو سازمان جهانی تبلیغات (IAA)

به شرکت‌کنندگان در هر یک از کارگاه‌ها، گواهی‌نامه‌ی آموزشی معتبر اعطا می‌گردد.


كاشانه، گروه علمي- كاربردي مهندسي صنايع