کارگاه آموزشی روش‌های ورود موفق یک محصول جدید به بازار (20 و 21 بهمن)

کارگاه آموزشی روش‌های ورود موفق یک محصول جدید به بازار به مدت 16 ساعت در 20 و 21 بهمن‌ماه (یک‌شنبه و دوشنبه) توسط گروه پژوهشی- صنعتی آریانا برگزار خواهد شد.

اغلب اوقات، یک فراورده با وجود ویژگی‌های ممتاز نسبت به فراورده‌ی رقیب، در بازار با استقبال مشتریان مواجه نمی‌شود و توفیقی کسب نمی‌کند. پذیرش یا عدم پذیرش مشتریان تنها تابعی از ویژگی‌های محصول یا خدمت نبوده و نحوه‌ی معرفی و عرضه محصول یا خدمت جدید اهمیت بسیاری دارد.

مدرس کارگاه، Bryan Urbick می‌باشد که جهت توفیق برنامه‌های عرضه‌ی محصولات و خدمات، مخاطبین را با طراحی و تدوین برنامه‌ای جامع و هدفمند شامل استراتژی، نحوه‌ی ارزیابی و کنترل و بکارگیری ابزارها و تکنیک‌ها آشنا می‌کند.

در طول دو روز کارگاه آموزشی، ضمن ارائه‌ی مطالعات موردی متعدد در هر بخش کارگاه، شرکت‌کنندگان با استفاده از ابزارها و اصول طرح‌شده در آن بخش، تمرینی را در قالب کارگروهی خلاقانه انجام و تجربه می‌کنند.

معرفی فراورده‌ی جدید به بازار از جمله‌ی فعالیت‌های سازمانی است که موفقیت آن در گروی هماهنگی، همکاری نزدیک و برنامه‌محور واحدهای سازمان می‌باشد.

هزینه‌ی کارگاه 350 هزار تومان است و شرکت‌کنندگان، گواهی‌نامه‌ی خود را از سوی پژوهشکده‌ی مدیریت و مهندسی کیان با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت خواهند کرد.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند از کانال‌های ارتباطی زیر استفاده نمایند:

تلفن: 88342900، فکس: 88836410

 

محتوای کارگاه (جزییات)

روز اول

- کشف بازار: چشم‌اندازی وسیع

- آزمایش مصرف‌کنندگان: به صورت خاص و شخصی

 

روز دوم

- ساخت نقشه‌ی راه: برنامه‌ریزی برای نحوه‌ی ورود موفق محصول به بازار

- اقدام، اجرا و پیاده‌سازی برنامه‌ی معرفی محصول

* حرکت با یک جریان: رهبری و دنباله‌روی در بازار

* فراسوی ورود محصول به بازار: بعد از توفیق در بازار چه برنامه‌ای داریم؟

* هنگامی که در عمل مسائل بر وفق مراد نیست

(در مجموع در شش بخش، مطالعه‌ی موردی مطرح و سه کارگروهی خلاقانه انجام می‌شود.)

مدرس کارگاه:Bryan Urbick

 

- نویسنده و سخنران مطرح بین‌المللی

- موسس مرکز دانش مصرف‌کننده (رییس هیات مدیره و مدیرعامل)

- متخصص رفتار مصرف‌کنندگان کودک و مادر

- توسعه‌ی متدولوژی‌های تحقیق مصرف‌کننده جهت موفقیت محصول طی 15 سال اخیر

- ده سال فعالیت در صنایع غذایی

- نویسنده‌ی کتاب‌های رویکردی یکپارچه در توسعه‌ی محصول، توسعه‌ی محصولات غذایی کودکان و کتاب پرفروش درباره‌ی کودکان: غذاها و نوشیدنی‌ها

- عضو تیم دریافت‌کننده‌ی مدال طلای سال 2007 ARF David Ogilvy به سبب استفاده از تحقیق خلاقانه در طراحی اثربخش Camping تبلیغات

- دریافت جایزه‌ی سال 2004 انجمن تحقیقات کیفی به خاطر تحقیقات نوآورانه با نوجوانان آمریکایی در مورد شخصیت برند

مخاطبین

حضور در این کارگاه به مدیران و کارشناسان زیر توصیه می‌شود:

- مدیران عامل و اعضای هیات مدیره

- مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش

- مدیران تبلیغات

- مدیران تحقیق و توسعه

- مدیران محصول

- مدیران فنی و مهندسی

- مدیران طراحی محصول

/ 1 نظر / 5 بازدید
سحر

صبح گاهان با خیالت با دلی پراز رمز و راز با نسیم خوشبوی جانت در بستری که بوی ترا دارد نفسی که عطر ترا دارد آغاز میکنم بودنم را گل یاس نگاهت در جانم خانه کرده رنگ چشمان تو رنگ آسمانم شده عطر جانم بوی گلهای تن ترا دارد حرف اولم، حرف آخرم تویی صدایم صدای توست خانه ام ترا فریاد میکند چشمانم ترا جستجو میکند دستانم ترا می کاود نگاهم به در مانده گریه ام رود خانه نامت شده خنده ام ترا صدا میزند من در وادی تنهاییم ترا می خواهم آیا یاد داری مرا آنزمان که دل را بتو باختم آنزمان که ایمانم را در گرو چشمانت گذاشتم سلام روزت بخير باشه....عالي...حرف نداره..وبلاگ زیباتون می گم خیلی خوشحالم که گذرم به وبلاگ قشنگت افتاد...دوست داشتی به کلبه جدید منم سربزن ...راستي مشكل اينترنت من ودوستام حل شد با اينترنت هوشمند....دوست داشتي بيا لينكشو تو وبم براي شما گذاشتم...روز قشنگي داشته باشي [بغل][عینک][بغل]