همايش تخصصي ارزيابي و توسعه‌ي مديران (تهران، خرداد 1386)‏

همايش تخصصي ارزيابي و توسعه‌ي مديران طي 2 روز در خرداد 1386 توسط 6 سازمان دولتي و خصوصي كه تاكنون جهت مشاركت در همايش اعلام آمادگي كرده‌اند، برگزار مي‌گردد. در مقدمه‌ي همايش پس از يادآوري شرايط سخت پيش روي سازمان‌هاي كسب و كار و چالش‌هاي حاصل به ذكر راه‌حل بكارگرفته شده در برابر اين چالش‌ها و شرايط در حوزه‌ي انتخاب مديران در سازمان‌هاي برتر و موفق مي‌پردازد و رسالت همايش به صورت زير آمده‌است:<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

تواناسازي سازمان‌هاي ايراني براي رويارويي موفق با چالش‌هاي فرارو، با تاكيد بر دو فرايند استعداديابي و جانشين‌پروري (Succession Management) و مراكز ارزيابي (Assessment Center)

برگزاركنندگان همايش اميدوارند تا با نگاهي كاربردي، اقتضايي و بومي، ضمن معرفي بهترين تجارب جهاني در ايران، بتوانند بر دانش و مهارت دست‌اندركاران (مديران و كارشناسان) ذي‌ربط بيافزايند و زمينه را براي استقرار موفق دو آن فرايند و رويكرد تعيين‌كننده در سازمان‌هاي ايراني فراهم و تسهيل كنند.

دبيرخانه‌ي همايش در گروه پژوهشي صنعتي آريانا مستقر مي‌باشد كه جهت برقراري ارتباط، كسب اطلاعات تكميلي و ثبت‌نام مي‌توانيد از طريق كانال‌هاي ذيل اقدام نماييد.

تلفن: 88342900 و يا نمابر: 88836410

 

برگزاركنندگان همايش تاكنون عبارتند از گروه پژوهشي صنعتي آريانا، شركت توانير، شركت ملي نفت ايران، سازمان تامين اجتماعي،  سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران و پژوهشكده‌ي مديريت و مهندسي كيان.

 

معرفي همايش (كليك كنيد)

(مقدمه، محورها، اهداف، شوراري سياست‌گذاري، كميته‌ي علمي، برگزاركنندگان و فرم ثبت‌نام)

 

هزينه‌ي ثبت‌نام در همايش

- قبل از 29/12/85         ۱۴۰'۰۰0 تومان

- بعد از  29/12/85         ۱۶۰'۰۰۰ تومان

 

هزينه‌ي ثبت‌نام گروهي براي بيش از 5 نفر مشمول 15% تخفيف مي‌گردد.

هزينه‌ي ثبت‌نام شامل حضور در كنفرانس و كارگاه‌هاي آموزشي، دريافت بسته‌ي آموزشي و پذيرايي مي‌گردد.

 

 

--------

در دست انتشار: مركز ارزيابي و توسعه‌ي مديران

كتاب مركز ارزيابي و توسعه‌ي مديران نوشته‌ي بالانتاين (Iain Ballantyne) و نيگل پوا (Nigel Povah) با ترجمه‌ي مسعود سلطاني توسط انتشارات گروه پژوهشي صنعتي آريانا در حال گذراندن مراحل نهايي چاپ و انتشار خود مي‌باشد.

در معرفي كتاب آمده است كه كاركنان و مديران شايسته و كارامد سرمايه‌هاي سازمان به شمار مي‌روند از اين رو انتخاب افراد مناسب و فراهم ساختن زمينه‌هاي توسعه‌ي ايشان از دغدغه‌هاي هميشگي سازمان‌ها بوده است و در اين كتاب نسبت به اصول و مباني مركز ارزيابي و توسعه و شناختي دقيق از عوامل موثر بر عملكرد و شيوه‌هاي ارزيابي و توسعه‌ي افراد آگاهي ايجاد مي‌كند.

در اين كتاب با مباحث زير آشنا مي‌شويد:

- آشنايي با مركز ارزيابي و كاركردهاي آن

- شيوه‌هاي تحليل شغل و تدوين مدل شايستگي

- ابرازهاي ارزيابي و ويژگي‌هاي آنها

- برنامه‌ريزي و اجراي مركز ارزيابي

- شيوه‌ي تهيه‌ي گزارش ارزيابي‌شوندگان

/ 1 نظر / 3 بازدید
دوره آموزشی تبليغات اينترنتی

دوره آموزش مدیریت تبلیغات اینترنتی در زمستان 1385 در محل سازمان مدیریت صنعتی برگزار خواهد شد. هدف دوره آشنایی با مفاهیم و کاربردهای تبلیغات اینترنتی بوده که در مدت 32 ساعت (8جلسه 4 ساعته) ارائه خواهد شد. علاوه بر كارگاه عملي، انواع تبلیغات اینترنتی، روشهای اندازه‌گیری و ردیابی تبلیغات اینترنتی، مدل 5M در تبلیغات اینترنتی، آشنایی با جشنواره‌های معتبر بین‌المللی تبلیغات اینترنتی و مروری بر وضعیت تبلیغات اینترنتی در ایران از جمله سرفصلهای این دوره آموزشی را تشکیل می‌دهند. در پایان دوره به کسانی که موفق به گذراندن دوره شوند گواهینامه سازمان مدیریت صنعتی اعطا خواهد شد.